
W czasie składania zamówienia jak również w podsumowaniu Twojego koszyka zakupowego, zostaniesz powiadomiony o przybliżonym terminie realizacji zamówienia. W szczególnych sytuacjach, zamówienie może zostać opóźnione, o czym powiadomimy Cię mailowo lub telefonicznie. Gdy przesyłka będzie gotowa do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu. Po opuszczeniu magazynu dostawa paczki trwa od 1 do kilka dni w zależności od formy wybranej dostawy.
Przy każdej rzeczy zamieszonej w naszym sklepie widnieje również informacja o zbliżonym terminie wysyłki.
-
Co zrobić gdy przesyłka nie dotarła?
Przesyłka nie dotarła do Ciebie mimo upłynięcia 7 dni roboczych? W tym wypadku prosimy Cię o kontakt z naszym biurem obsługi klienta, abyśmy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się przesyłka, bądź w razie potrzeby zlecić jej poszukiwanie. Powiadomimy Cię również, co robić dalej. W tym celu wyślij e-mail na adres [email protected] bądź skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 790848749.