
Sposoby dostawy
1. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się poprzez przekazanie towaru za pośrednictwem jednego z dostępnych przewoźników:
POCZTA POLSKA, KURIER Inpost, Paczka w RUCHu, Paczkomat, Przesyłka zagraniczna - GLS
2. Wybór sposobu dostawy jest dokonywany przez Konsumenta w trakcie składania zamówienia.
Termin dostawy
- W przypadku wybrania danego przewoźnika dostawa towaru odbywa się w ciągu 2 – 30 dni od dnia wydania go przewoźnikowi ( w czasie składania zamówienia, klient jest informowany, o przybliżonym czasie realizacji zamówienia) :
list polecony ekonomiczny POCZTA POLSKA - dostawa do 3-5 dni
paczka pobraniowa POCZTA POLSKA (zapłata u listonosza) - dostawa do 3-5 dni
kurier Inpost - dostawa do 2 dni
kurier Inpost pobranie - dostawa do 2 dni
Paczka w RUCHu - dostawa do 3-5 dni
Paczkomaty Inpost - dostawa do 2/3 dni roboczych
Przesyłka zagraniczna GLS - do 7 dni roboczych
Koszty dostawy
1. Dostawa towaru do Konsumenta jest odpłatna. Sprzedawca może w ramach promocji udostępnić bezpłatną dostawę lub obniżyć jej wysokość. Stosowna informacja dostępna jest na stronie Sklepu internetowego na karcie danego produktu jak i w trakcie składania zamówienia.
2. Koszty dostawy Towaru są następujące:
POCZTA POLSKA ( kurier 48 H) – 16 zł (brutto)
kurier Inpost - 15 zł (brutto)
Kurier Inpost pobranie (zapłata u kuriera) - 25 zł (brutto)
paczka w RUCHu - 8 PLN ( brutto)
Paczkomaty - 13 PLN ( brutto)
Przesyłka zagraniczna GLS - 50 zł ( brutto) lub indywidualnie wyceniana po porozumieniu z klientem w zależności od kraju wysyłki i gabarytów.
W przypadku problemów z przesyłką, niedostarczeniu paczki z powyżej wskazanymi standardami, prosimy o pilny kontakt mailowy biuro@bylola.pl lub telefoniczny z biurem obsługi klienta.