Najczęściej zadawane pytania:
1. Czy prowadzimy sklep stacjonarny w Warszawie lub innym mieście?
Nie. Prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową.
2. Jak złożyć zamówienie?
Zamówienia na naszej stronie możesz złożyć za pośrednictwem platformy internetowej tworząc własne konto lub robiąc zakupy jako tzw. gość. Lub przez kontakt telefoniczny pod numerem tel 790-848-749. Zamówienia nie są przyjmowane przez czat, maila czy wiadomość FB.
3. Ile czasu trzeba czekać na wysyłkę towaru ?
Jeśli produkt jest dostępny od ręki na naszym magazynie, zamówienie zostanie wprowadzone do godziny 12.00 z płatnością przy odbiorze lub opłacone za pośrednictwem systemu Przelewy24 zostanie w większości przypadków wysłane tego samego dnia. Zamówione produkty zostaną dostarczone do Ciebie następnego dnia roboczego. W wyjątkowych przypadkach termin dostawy paczki może się opóźnić o 1-2 dni z przyczyn związanych wyłącznie z firmą kurierską np. w okresie przedświątecznym. Przy każdym produkcie widnieje informacja odnosnie przyblizonego terminu realizacji - 24 h do 10 dni. Jeżeli zamówienie jest pilne, dopisz koniecznie w uwagach do zamowienia tą informację.Pamiętaj, że wiele produktów posiadamy z wysyłką tego samego dnia, ale również z terminem wysyłki np. 5 dni roboczych.
4. Czy można zwrócić towar zakupiony w naszym sklepie internetowym?
Oczywiście. Każdy Klient ma 14 dni od daty otrzymania paczki na zwrot zakupionego w naszym butiku towaru z wyjątkiem majtek oraz rajstop, odstępstwem od tego też są suknie ślubne ktore podlegają jedynie ew. wymianie na inny rozmiar. Zwracany produkty wystarczy odesłać na nasz adres z uzupełnionym formularzem zwrotu, oraz kompletem metek.Produkty muszą być zwrócone w stanie w jakim zostały dostarczone. Nie mogą posiadać żadnych śladów użytkowania (zapachu perfum, plam, śladów prania lub makijażu).Po sprawdzeniu produktów i danych klienta pieniądze za zakup odsyłane są w przeciągu maksymalnie 14 dni na podany przez klienta numer konta lub wodpowiedzi na przelew natychmiastowy/pay pal/blik
Więcej infromacji o zwrotach znajdziesz tutaj:
https://bylola.pl/pl/i/ZWROTY-I-WYMIANY/14
5. Czy można wymienić towar zakupiony w naszym sklepie internetowym?
Oczywiście. W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki każdy Klient może wymienić produkt na ten sam w innym rozmiarze, kolorze lub na jakikolwiek produkt z naszej oferty. Jedyny warunek to dostępność produktu na naszej stronie. Opcja wymiany nie podlega jedynie majtkom oraz rajstopom.
6. Jak mogę zwrócić produkt?
Produkt wystarczy odesłać w ciągu 14 dni od daty dostawy na nasz adres wraz z uzupełnionym formularzem zwrotu.
Więcej infromacji o zwrotach znajdziesz tutaj:
https://bylola.pl/pl/i/ZWROTY-I-WYMIANY/14
7. Czy mogę zwrócić produkt osobiście dostarczając go na adres firmowy
Nie. Zwrot oraz wymiana produktów jest możliwa tylko i wyłącznie drogą wysyłkową.
8. Czy mogę przymierzyć ubrania, zrobić zakupy, bądź odebrać zamówienie w magazynie sklepu ?
Nie. Prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową.
9. Czy może prosić przed wysyłką o zmianę długości sukienki lub wprowadzenie inych poprawek ?
Nie ma takiej możliwości. Nie mamy w ofercie poprawek krawieckich.
10. Czy można wybrać godzinę dostawy?
Niestety nie. W dniu dostarczenia paczki każdy Klient otrzymuje sms-a z planowaną godziną dostawy przesyłki, z numerem kontaktowym do kuriera oraz informacją w jaki sposób przesunąć dostawę paczki, jeśli danego dnia odbiór jest niemożliwy. Jeśli nie możesz odebrać paczki w domu możesz ustalić z firmą kurierską odbiór w filii.
11. Jak są mierzone produkty z naszej oferty?
Na karcie każdego produktu znajduje się indywidualna tabela rozmiarów podporządkowana danemu modelowi. Ubrania są mierzona na płasko, na prostej powierzchni, a nie na sylwetce. Jeśli produkt w obwodzie danej partii ciała ma wpisaną w tabeli rozmiarów wielkość w postaci widełek od-do np. 120 cm-127 cm oznacza to, że najmniejsza wartość określa produkt rozłożony na płasko, a największa produkt po naciągnięciu.
12. Czy rozmiary w naszej ofercie są zaniżone lub zawyżone?
Na to pytanie nie da się odpowiedzieć jednoznacznie. Rozmiary produktów nie są równe i mogą odbiegać od siebie w przypadku różnych producentów. Podczas wyboru danego produktu należy zawsze kierować się jego indywidualną tabelą rozmiarów.
13. Jeśli już robiłam zakupy w butiku ByLola i rozmiar był trafiony to każdy kolejny produkt w tym samym rozmiarze będzie także odpowiedni?
Nie. Każdy produkt ma swoją indywidualną tabelę rozmiarów, na którą zawsze trzeba zwrócić uwagę. Rozmiary produktów nie są równe i mogą odbiegać od siebie w przypadku innych producentów.
15. Czy realizujemy zamówienia indywidualne?
Nie. Produkty dostępne w naszej ofercie pochodzą od zewnętrznych producentów. Nie posiadamy własnej szwalni i właśnie dlatego nie mamy wpływu na długość, szerokość ani kolor prezentowanych modeli.
16. Jak długo będę czekać na rozmiar, który aktualnie nie jest dostępny w ofercie?
Nie każdy produkt jest w stałej dostępności u producenta. Jeśli jesteś bardzo zainteresowana konkretnym modelem zadzwoń na naszą infolinię i dowiedz się czy jego sprowadzenie jest jeszcze możliwe: 790848749
17. Jak długo czeka się na zwrot należności?
Zwrot należności za odesłany produkt następuje w przeciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania przez nas paczki.
18. Czy zwrot środków jest mozliwy przekazem pocztowym ?
Nie ma takiej możliwości. Środki są zzwracane jedynie w formie elektronicznej
19. Czy wysyłamy przesyłki za granicę?
Tak, koszt przesłki zagranicznej bez względu na wagę czy na kraj na terenie Unii Ewropejskiej to 70 zł. Przesyłki są wysyłane kurierem GLS lub DPD. Jeżeli koszt przesyłki znacznie ulega zmianie przez przewoznika, kontaktujemy się, czy wyraża zgodę na wysyłkę tańszą opcją paczka Poczta Polska, lub dopłatę do wskazanej aktualnej kwoty dostawy przez przewoznika.
20. Jaki jest numer konta bankowego do dokonania wpłaty lub dopłaty za zamówienie:
Nest Bank
ByLola Urszula Lola
ul.Słoneczna 28
16-070 Porosły
32 1870 1045 2078 1081 4114 0001